خدمات

قیمت قهوه امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۸

coffee prictrade now

لیست قیمت قهوه به صورت روزانه به روز رسانی می شود. قیمت می تواند با توجه به نرخ ارز و واردات قهوه متغیر باشد. ما در فروشگاه قهوه زیپان سعی داریم قهوه با قیمت ثابت و نازل ترین قیمت را به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

معاملات آتی قهوه عربیکا در حدود ۱.۸۵ دلار به ازای هر پوند کاهش یافت و در میان عرضه فراوان، نزدیک به پایین ترین سطح دو ماهه ۱.۸ دلاری خود در ۱۸ مارس باقی ماند. طبق گزارش Cecafé، صادرات قهوه برزیل در ماه فوریه نسبت به سال قبل تقریباً ۴۸ درصد افزایش یافت. سازمان بین المللی قهوه (ICO) از افزایش ۲۳.۲ درصدی صادرات جهانی قهوه عربیکا در ماه ژانویه خبر داد و ذخایر نیویورک در ماه فوریه به ۰.۳۵ میلیون کیسه ۶۰ کیلوگرمی رسید که بالاترین میزان در چهار ماه گذشته است. همچنین، موجودی قهوه عربیکا، که توسط ICE نظارت می‌شود، در ۲۲ مارس به ۵۶۸۰۷۷ کیسه رسیده است. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود تقاضا برای دوره ۲۰۲۳/۲۰۲۴ تنها ۲.۲ درصد افزایش یابد، در حالی که انتظار می‌رود تولید ۵.۸ درصد نسبت به سال قبل افزایش یابد که منجر به مازاد ۱ میلیون کیسه شود. با این حال، پیش‌بینی‌ها برای بارش محدود باران در مناطق قهوه‌خیز برزیل نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند.

با سلام! در ادامه، لیست قیمت انواع قهوه روزانه را برای شما ارائه می‌دهم:

  1. قهوه میکس روبوستا رست شده:
    • قیمت : ۳۸۰,۰۰۰ تومان
    • قیمت برای خرید بالای ۱۰۰ کیلوگرم: ۳۳۰,۰۰۰ تومان
  2. قهوه روبوستا اندونزی ای کی (EK):
    • قیمت: ۳۲۵,۰۰۰ تومان
    • قیمت برای خرید بالای ۱۰۰ کیلوگرم: ۲۷۵,۰۰۰ تومان
  3. قهوه روبوستا چری:
    • قیمت : ۳۲۰,۰۰۰ تومان
    • قیمت برای خرید بالای ۱۰۰ کیلوگرم: ۲۷۰,۰۰۰ تومان

برای سفارش قهوه، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ما تهیه کنید. همچنین، اگر به دنبال خرید قهوه عمده هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در واتس‌اپ تماس بگیرید یا با شماره‌های ۰۹۱۳۰۹۰۰۳۹۸ تماس حاصل نمایید.

Most ActiveGainers %Losers %

NameLastChg. %Vol.
TSLA۱۸۰.۴۰+۱.۵۴%۶۹.۷۰M
NVDA۸۹۷.۲۰-۳.۰۷%۴۶.۸۱M
AMD۱۷۸.۰۶+۰.۱۱%۴۵.۸۶M
AAPL۱۷۲.۷۴+۱.۷۹%۳۶.۲۳M
SMCI۱,۰۱۰.۷۴-۱.۴۰%۴.۴۵M
MSTR۱,۹۰۰.۰۰+۱.۲۳%۲.۰۹M
BRKa۶۲۷,۲۰۰+۰.۷۷%۱۲.۶۳K

افزایش رکورد قهوه با روبوستا با کاهش تولید قهوه در ویتنام

بارچارت – ۱۶ دقیقه پیش

قهوه می عربیکا (KCK24) در روز چهارشنبه ۲.۶۰+ (+ ۱.۳۸ درصد) بسته شد و قهوه روبوستا می آیسی (RMK24) 94+ (+2.71 درصد) بسته شد.

قیمت قهوه در روز چهارشنبه بالاتر رفت و عربیکا به بالاترین حد ۲-۱/۲ هفته ای صعود کرد و robusta نزدیکترین بالاترین قیمت آتی را ثبت کرد. قیمت قهوه روبوستا پس از اینکه روز سه شنبه انجمن قهوه ویتنام اعلام کرد که صادرات قهوه ویتنام در سال ۲۰۲۳/۲۴ ممکن است -۲۰ درصد در سال کاهش یابد به ۱.۳۳۶ MMT افزایش یافته است زیرا هوای خشک باعث کاهش بازده و تولید قهوه شده است. قدرت قیمت های روبوستا در روز چهارشنبه باعث حمایت انتقالی از قهوه عربیکا شد.  

قیمت قهوه

قیمت قهوه