پشتیبانی 24 ساعته

09130900398

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ناک باکس قهوه خانگی

معرفی کوتاه

  • ساخته شده از پلاستیک محکم و فشرده
  • مقاوم در برابر ضربه و لغزش
  • دارای میله محکم بدون آسیب رساندن به پرتافیلتر
  • شسشتشوی آسان و راحت

ناک باکس قهوه خانگی از جنس پلاستیک فشرده و محکم است که مقاومت بالایی دارد و به دلیل سبک بودن آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ناک باکس دارای یک میله محکم با روکش پلاستیکی در وسط آن است که هیچگونه آسیبی به پرتافیلتر اسپرسو ساز شما در هنگام تخلیه پسماندهای قهوه وارد نمیکند و در برابر ضربه نیز مقاومت بالایی دارد.

اندازه ناک باکس قهوه خانگی به گونه ای است که میتوانید از آن در کافه ها، فروشگاههای قهوه کوچک و در منزل و محل کار استفاده کنید. ناک باکس قهوه برای تمامی افراد دارای دستگاه اسپرسو ساز لازم و ضروری است.

ناک باکس قهوه خانگی به راحتی شسته و تمیز می شود و میتوانید آن را در ماشین ظرفشویی نیز قرار د

۴۳.۰۰۰ تومان

توضیحات و معرفی

ناک باکس قهوه خانگی

ناک باکس یک سطل کوچک است که شما آسیاب های قهوه استفاده شده را در آن قرار می دهید. به آن جعبه ضربه هم می گویند زیرا به معنای واقعی کلمه تفاله قهوه را از فیلتر خارج می کنید و داخل جعبه می کنید. این مانع از ایجاد آشفتگی در آشپزخانه یا سطل زباله معمولی شما می شود. این همچنین یک راه عالی برای جمع آوری زمین های استفاده شده برای کمپوست است.

طرز استفاده از ناک باکس

روش سنتی تمیز کردن فیلتر قهوه به این صورت است که تمام تفاله های قهوه مصرف شده و خالی شده را از فیلتر خارج کرده و سپس آن را آبکشی کنید تا به طور کامل از شر تمام عناصر قهوه که به آنها چسبیده خلاص شوید.
مشکل این است که برداشتن و خالی کردن تفاله های قهوه مصرف شده با استفاده از روش سنتی می تواند بسیار ناخوشایند و زمان بر باشد.
این به این دلیل است که تفاله های قهوه مصرف شده معمولاً مقداری رطوبت را حفظ می کند که به آنها امکان می دهد به راحتی به ته فیلتر گیر کنند، بنابراین خارج کردن آنها بسیار دشوار می شود.
ناگفته نماند که اگر فقط در اسپرسو فشرده شوند، می توانند بسیار داغ شوند. این امر منجر به اختراع جعبه کوبش قهوه شد.

برای جلوگیری از پخش بوی بد تفاله های قهوه، حفظ تمیزی اطراف دستگاه قهوه ساز و همچنین صرفه جویی در وقت و… مورد استفاده باریستاها و حتی مصارف خانگی قرار می گیرد . علاوه بر این ها در صورت نبودن ناک باکس مجبوریم تفاله های قهوه را در سینک ظرفشویی تخلیه کنیم . این موضوع به مرور باعث گرفتگی لوله های آب و فاضلاب می شود و هزینه بردار است.

وقتی ناک باکس نباشد باز مجبوریم پرتافیلتر پر شده از تفاله های قهوه را به منظور تخلیه به سطل زباله یا سینک ظرفشویی با فشار بکوبیم . این کار به مرور زمان باعث فرورفتگی پرتافیلتر می شود، بنابراین علاوه بر کاربردهای ناک باکس که در بالا به آن ها اشاره کردیم . استفاده از ناک باکس قهوه، باعث سالم ماندن پرتافیلتر می شود و از خسارت احتمالی به لوله های آب و فاضلاب جلوگیری می کند.

ناک باکس قهوه خانگی

در ساختار ناک باکس قهوه خانگی ، پلاستیک مقاوم و محکمی به کار گرفته شده است. ناک باکس خانگی پلاستیکی وزن ناچیزی دارد و سبک است و این باعث استفاده آسان از آن شده است. همچنین باعث شده است که قیمت مناسبی داشته باشد و به همین خاطر طرفداران زیادی دارد.

ناک باکس چه کاری انجام می دهد؟

این یک دستگاه کوچک و ساده به شکل سطل است که می‌توانید با استفاده از آن به راحتی از شر تفاله‌های قهوه و باقیمانده‌های قهوه خلاص شوید تا در وقت و تلاش صرفه‌جویی کنید.

با کوبیدن فیلتر به داخل آن، تفاله های قهوه در جعبه ضربه ای جابجا می شود و در عرض چند ثانیه فیلتر تمیز می شود!

نکته قابل توجه و جالب در کاربرد ناک باکس این است که تفاله های قهوه را جمع آوری می کند . می توانید این تفاله ها را به عنوان کود شیمیایی برای گیاهان استفاده کنید .

شاید دانستن این نکته برایتان جالب باشد که از نخاله های قهوه به عنوان اسکراب پوست هم استفاده می شود . این باعث افزایش جریان خون در پوست شما می شود.

مشخصات و ویژگی‌ها

توضیحات تکمیلی

رنگ

آبی, زرد, سبز, صورتی, طوسی, قرمز, قهوه ای, مشکی, نارنجی

محصولات مرتبط

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ناک باکس قهوه خانگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *