خرید عمده کاپوچینو

فهرست مطالب

خرید عمده کاپوچینو

شرکت زیپان برای کمک به بهبود کیفیت کسب و کار و همچنین چشیدن طعم لذیذ انواع قهوه شما را همراهی می کند تا بتوانید به بهترین نوع کاپوچینو دسترسی داشته باشید. برای خرید عمده کاپوچینو ، با افتخار زیپان شما را همراهی میکند.

قیمت خرید عمده کاپوچینو
قیمت خرید عمده کاپوچینو

قیمت کاپوچینو

زیپان یکی از بزرگترین توزیع کننده های قهوه ها به صورت عمده و همچمنین خرده فروشی است .چنانچه که  قصد خرید دارید و میخواهید از قیمت کاپوچینو آگاه شوید با این شماره ۰۹۱۳۳۱۶۹۹۰۶ تماس بگیرید.

ویژگی های کاپوچینو

 کاپوچینو حاوی مقدار یکسان از اسپرسو، شیر بخار پز و شیر کف شده (میکروفوم) است. یک کاپوچینوی ماهرانه نباید اسیدی باشد بلکه باید طعم ملایمی از شیر را داشته باشد. اندازه فنجان کاپوچینو برای ایجاد تعادل مناسب بین اسپرسو و شیر بسیار اهمیت دارد. فنجان قهوه کاپوچینو کوچکتر از فنجان لاته است و معمولا حاوی مقداری بین 150 تا 180 میلی لیتر کاپوچینو هست. . یک یکی از ویژگی های کاپوچینو این است که لایه لایه هست، در حالی که در یک لاته اسپرسو و شیر بخار پز شده با یکدیگر مخلوط می شوند.

یک کاپوچینوی خوب باید طعم اسپرسو، کف شیرین و کمی اسیدته  قهوه بدهد. اگر هیچ نت اسپرسویی در فنجان خود پیدا نکردید، یعنی نسبت آن خوب نیست و مقدار شیر سرو شده در آن بیش از اندازه است.

قیمت خرید عمده کاپوچینو
قیمت خرید عمده کاپوچینو

انواع مختلف کاپوچینو  

  • کاپوچینو سنتی
  • کاپوچینو یخ زده
  • کاپوچینو مرطوب
  • کاپوچینو طعم دار
  • کاپوچینو خشک

تفاوت کاپوچینو با اسپرسو

اسپرسو شات غلیظی از اسپرسو است که از دانه های ریز آسیاب شده قهوه تشکیل شده که تحت فشار دم می شود تا طعمی قوی را ایجاد کند. اما کاپوچینو یک نوشیدنی مبتنی بر اسپرسو است که اسپرسو را با شیر بخارپز ترکیب می‌کنند تا بافتی خامه‌ای و شیرین داشته باشد.

بهترین دمای شیر کاپوچینو

شیر کاپوچینو باید دمایی از 55 تا 65 درجه داشته باشید.

 

قیمت خرید عمده کاپوچینو
قیمت خرید عمده کاپوچینو

تاریخچه نام کاپوچینو

نام کاپوچینو از رنگ لباس‌های کلاه‌دار راهبان کاپوچین که فرقه ای از راهبان کاتولیک‌ هستند گرفته شده که در ایران به این راهبان “کبوشی” نیز گفته می‌ شد. معنای لغوی کاپوچینو به معنای “کلاه کوچک” یا همان چیزی که راهبان بر سر خود میگذارند.

کلمه کاپوچینو که در واقع یک کلمه ایتالیایی است برای اولین بار در قرن نوزدهم به عنوان قهوه سیاه با چند قطره شیر یا خامه توصیف شده است. ایتالیایی‌ها کف شیر و قهوهٔ پاشیده شده روی آن را شبیه به پشت سر راهبان کاپوچینو تشبیه می کنند؛ به همین دلیل این نام را بر آن گذاشتند.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

جدیدترین محصولات زیپان

۲.۱۵۶.۰۰۰ تومان

۲.۱۶۶.۰۰۰ تومان

۲.۲۵۶.۰۰۰ تومان