بهترین مارک موکا کرم

فهرست مطالب

موکا کرم (Moka Crem) را می‌توان از جدیدترین دستگاه‌های دم‌آوری قهوه به حساب آورد که مانند اسپرسو سازهای برقی و موکاپات از آن برای تهیه اسپرسو استفاده می‌شود. شرکت‌های مختلف مدل‌های متفاوت از موکاکرم را ساخته و روانه بازار کرده‌اند. مزایا و معایب هر کدام از این تجهیزات منحصربه‌فرد است. لذا بسیار مهم است که پیش از خرید موکاکرم درباره ویژگی‌ها و مشخصات هر مدل تحقیق کرده و یکی از آن‌ها را بنا بر میزان بودجه و نیاز خود انتخاب کنید. ما در این مقاله از قهوه زیپان به معرفی 10 مدل از بهترین مارک‌ موکا کرم پرداخته‌ایم، پس با ما همراه باشید.

با مشخصات موکا کرم آشنا شوید

موکا کرم مانند موکاپات از 3 بخش اصلی شامل سبد قهوه، مخزن آب و مخزن عصاره تشکیل شده است. برای تهیه نوشیدنی در این دستگاه اسپرسو ساز روگازی از اهرم فرنچ پرس استفاده می‌شود. این اهرم به تولید کف مناسب کمک زیادی می‌کند. در واقع همین اهرم را می‌توان اصلی‌ترین تفاوت میان موکاکرم و موکاپات دانست. Moka Crem برخلاف موکاپات، قهوه‌ای با غلظت و کرم مناسب را تولید می‌نماید و از این لحاظ عملکرد آن شباهت زیادی به اسپرسوساز دارد.

برای تجربه یک قهوه بی‌نظیر و کامل، می‌توانید از انواع اکسسوری قهوه ساز مانند موکا کرم استفاده کنید تا بهترین طعم و کیفیت را به دست آورید.

این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان آن را خیلی راحت روی شعله گاز قرار داد. جنس موکا کرم‌ها نیز مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا از خود نشان می‌دهند. ابعاد جمع‌وجور و وزن سبک را نیز می‌توان از نکات قابل توجه در طراحی این محصول به شمار آورد. بدین ترتیب با کمک موکا کرم می‌توانید در هر شرایطی از نوشیدن یک فنجان قهوه خوش عطر و طعم لذت ببرید. طرز استفاده از موکا کرم بسیار ساده است و در سریع‌ترین زمان ممکن، قهوه‌ای باکیفیت و غلیظ را به شما تحویل می‌دهد. 

برای درست کردن اسپرسو با استفاده از دستگاه موکا باید دمای آب را به حد مناسب برسانید. آب باید به اندازه کافی داغ باشد؛ بدین ترتیب فشار لازم برای دم کردن نوشیدنی فراهم می‌شود. قهوه آسیاب شده را داخل مخزن دستگاه ریخته و سطح آن را تا حد ممکن فشار دهید. البته از فشار دادن بیش از حد سطح پودر اجتناب کنید؛ زیرا این کار باعث خارج شدن زیادی روغن خواهد شد. استخراج بیش از حد روغن باعث تلخی طعم نوشیدنی می‌شود. در کل برای اینکه با استفاده از Moka Crem یک فنجان قهوه خوش عطر و طعم درست کنید، اندکی صبور باشید.

مزایا و معایب موکا کرم چیست؟

حتی کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین محصولات نیز با وجود داشتن مزایای بسیار یک یا چند عیب دارند. تا به امروز کمتر دستگاهی ساخته شده که هیچ عیب و نقصی نداشته باشد. این قضیه در مورد دستگاه موکا نیز صادق است. برخی از مهم‌ترین مزایای این سری از دستگاه‌های دم‌آوری قهوه عبارتند از:

  • قیمت نسبتا مناسب
  • ابعاد جمع‌وجور و قابل حمل
  • مقاومت بالا در مقابل حرارت
  • تولید کرم کافی با غلظت مناسب روی نوشیدنی

همانطور که بیان شد، Moka Crem در کنار مزایای خود معایبی نیز دارد. در ادامه به معرفی برخی از معایب این دستگاه می‌پردازیم:

  • دارای رنگ‌بندی محدودتر نسبت به انواع موکاپات
  • عدم سهولت در تمیز کردن
  • احتمال خراب شدن اهرم فرنچ پرس دستگاه

معرفی 10 مدل بهترین مارک موکاکرم

برند ایتالیایی بیالتی (Bialetti) در لیست بهترین مارک موکا کرم در جهان قرار دارد. این برند بیش از 90 سال است که در زمینه ساخت انواع دستگاه‌های دم‌آوری قهوه از جمله موکاپات و موکا کرم فعالیت می‌کند. در نتیجه بیالتی را می‌توان یکی از پیشگامان این صنعت به شمار آورد. محصولات این شرکت کیفیت بالایی دارند و در مدل‌ها و قیمت‌های متنوع در بازار موجود هستند. از دیگر برندهای معتبر سازنده Moka Crem می‌توان به برند مُرسانا، آر.اچ (R.H)، برویل، نسپرسو، اینوکس، پرانی و بارنی اشاره کرد. همچنین اگر به کرم تولید شده در بالای قهوه علاقه دارید، موکا کرم‌های ساخت برندهای روبوستا و رمانتیک هوم را انتخاب کنید. شما عزیزان می‌توانید تمامی این موکا کرم‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را از فروشگاه اینترنتی قهوه زیپان بخرید.

برای اینکه بتوانید بهترین موکا کرم را انتخاب کنید، باید به عوامل متعددی مانند بودجه، نیاز و سلیقه خود توجه کنید. اگر به دنبال خرید یک Moka Crem با کیفیت و قیمت مناسب هستید، به شما موکاکرم‌های بارنی را پیشنهاد می‌دهیم. این اسپرسو سازهای روگازی استیل دارای بدنه‌ای بادوام و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی هستند. همچنین قهوه سازهای رومیزی روبوستا برای شما یک فنجان اسپرسو خوشمزه با لایه کرم غلیظ آماده می‌کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

جدیدترین محصولات زیپان

۲.۱۵۶.۰۰۰ تومان

۲.۱۶۶.۰۰۰ تومان

۲.۲۵۶.۰۰۰ تومان

Original price was: ۴۸.۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۳.۰۰۰ تومان.