پشتیبانی 24 ساعته

09130900398

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

پرتافیلتر خانگی مباشی ( سایز 51 )

معرفی کوتاه

پرتافیلتر اورجینال دستگاه اسپرسو ساز خانگی مباشی

سایز : 51

مناسب دستگاه خانگی

مدل : 3 پره

جنس پورتافیلتر : فلز

جنس دسته : پلاستیک فشرده

وزن : 120 گرم

۵۶۲.۰۰۰ تومان

توضیحات و معرفی

پرتافیلتر اسپرسوساز خانگی مباشی

پرتافیلتر خانگی یک بخش و قطعه از دستگاه های اسپرسوساز  است. این نوع از پورتافیلتر مناسب دستگاه های خانگی میباشد که نسب به پورتافیلتر های دستگاهای صنعتی سبک تر هستند.

پرتافیلترهای زیادی در بازار هستند که تنوع و تفاوت زیادی با یکدیگر دارند اما این نوع پرتافیلتر برای مصارف خانگی کاربرد دارد. این پرتافیلترها کیفیتی دقیقا مشابه با پرتافیلتر اصلی دستگاه دارد .

قهوه آسیاب شده برای عصاره گیری قهوه؛ در آن قرار می گیرد. .شکل کلی پورتافیلتر، یک فیلتر فلزی سبد مانند که به یک دستگیره پلاستیکی متصل شده است.

این وسیله به بخش گروپ ماشین اسپرسوساز قفل شده بطوریکه آب بتواند از میان قهوه آسیاب شده داخل سبد پورتافیلتر با فشار زیاد عبور نماید و عصاره گیری قهوه بخوبی انجام پذیرد.

بطور کلی سه نوع پورتافیلتر برای دستگاه های گوناگون اسپرسوساز وجود دارد.

پرتافیلتر تحت فشاری، اغلب در دستگاه های اسپرسوساز خانگی بکار می رود و عموما از جنس آلومینیوم یا پلاستیک ساخته می شوند و وزن سبک تری دارند. فیلتر موجود در این نوع ؛ فشار مورد نیاز را برایتان ایجاد می کند و تنها یک تمپ سبک ( کوبیدن و فشرده کردن قهوه ) برای این کار کافیست. به همین دلیل یک کاربر کم تجربه هم میتواند اسپرسوی خوبی تهیه نماید.

پرتافیلتر تحت فشار در واقع از یک سوپاپ و یا یک بسکت فیلتر مخصوص با روزنه های کمتر ، برای ایجاد فشار بیشتر استفاده می کند ؛ که در نتیجه بدون نگرانی از نحوه فشار مناسب ، می توانید یک اسپرسوی خوب داشته باشید.

بررسی پرتافیلتر یا دسته گروپ

دسته گروپ وسیله ای است برای اتصال به دستگاههای اسپرسوساز و تهیه اسپرسو. پرتافیلتر یا دسته گروپ که قطعا بدون این قطعه از اسپرسوساز، قهوه ی اسپرسویی هم نیست.

پرتافیلتر مخزن مخصوص قهوه ی آسیاب شده در قهوه ساز اسپرسو می باشد. تنها قطعه ای هم هست که کاملا از دستگاه جدا شده و دوباره متصل می شود .

دسته گروپ  از یک سبد به نام سبد پرتافیلتر و یک دسته تشکیل شده است که به قسمت هد گروپ اسپرسو ساز متصل می شود.

کارایی دسته گروپ به این صورت می باشد که قهوه ی آسیاب شده با درجه بسیار نرم را در سبد پرتافیلتر ریخته. به وسیله لولر قهوه سطح آن را صاف کرده و سپس پرتافیلتر را به قسمت مخصوص خود یعنی هد گروپ متصل می کنیم. بعد از اطمینان از قرار گیری صحیح پرتافیلتر، اسپرسو ساز را روشن می کنیم.

مشخصات و ویژگی‌ها

توضیحات تکمیلی

محصولات مرتبط

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پرتافیلتر خانگی مباشی ( سایز 51 )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *