پشتیبانی 24 ساعته

09130900398

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

بانک قهوه طرح بشکه رنگی 800گرم

معرفی کوتاه

این بانک ها از وزن بسیار سبکی برخوردار بوده و می‌توان بدون نگرانی از شکستن آن اقدام به نگهداری قهوه درون بانک کرد.

ظرفیت بانک قهوه : 800 گرم 

رنگ : مشکی ، سفید ، آبی نفتی ، کرمی ، صورتی ( گلبهی ) ، طوسی ، قهوه ای

وزن : 160 گرم

جنس : پلاستیک فشرده شده رنگی

۶۹.۰۰۰ تومان

توضیحات و معرفی

بانک قهوه در صورتی که نیاز به نگهداری حجم مشخصی قهوه در خانه، محل کار و یا کافه خود دارید، از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورتی که نیاز به یک ظرف مناسب برای نگهداری پودر و یا دانه های قهوه دارید، باید گفت خرید بانک قهوه یک انتخاب اصولی است. ظرف یا به عبارت رایج تر، بانکه قهوه، در فرایند نگهداری، حفظ طعم و عطر قهوه اثرگذار است. بنابراین، در انتخاب ظرف قهوه باید به چندین عامل توجه کرد.

عاشقان قهوه می‌دانند که قهوه اصیل و خوش طعم بایستی در محل مناسبی نگهداری شود تا در عطر و طعم آن تغییری ایجاد نشود. فرقی نمی‌کند قهوه عربیکا مصرف می‌کنید یا قهوه روبوستا!

قهوه در هر نوعی حتی ترکیبی برای نگهداری نیاز به ظرف قهوه مناسب دارد. بسیاری اوقات لازم نیست به دنبال خرید قهوه‌های گران قیمت بروید تا از طعم اصیل قهوه لذت ببرید. گاهی توجه به نکات کوچکی از جمله ظرف نگهداری قهوه باعث می‌شود تا قهوه شما طعم و مزه واقعی خود را حفظ کند و از خوردن آن لذت ببرید.

1- جنس بانکه قهوه:
ظروف سرامیکی، شیشه‌ای، فلزی و پلاستیکی از جمله گزینه‌های متداول هستند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.
2- طراحی و شکل بانکه قهوه:
ظروف قهوه ممکن است دستگیره داشته باشند یا نداشته باشند، درب ها متفاتی با کاربری های متفاوت داشته باشند، صاف یا نقش‌دار باشند و … . سلیقه شخصی در این مورد بسیار مؤثر است.
3- حجم و ظرفیت ظرف قهوه:
بسته به نوع قهوه‌ای که مصرف می‌کنید و حجم قهوه ای که باید نگهداری کنید، ممکن است به ظروف کوچک یا بزرگ نیاز داشته باشید.

هزینه لازم برای قیمت و خرید ظرف قهوه به تمامی عوامل بالا وابسته است. اما یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در هزینه لازم برای خرید بانکه قهوه، فروشگاهی است که از آن خرید می کنید. در قهوه زیپان می‌توانید انواع جذاب و کاربردی بانکه قهوه را در قیمت های مناسب پیدا کنید.

بانک قهوه نوعی ظرف درب‌دار است که به منظور نگهداری و حفظ طعم و مزه قهوه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظرف قهوه ممکن است از متریال‌های مختلفی از جمله شیشه، استیل، چوب، سرامیک، پلاستیک و… تولید شود. هر کدام از این متریال‌ ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند که باعث می‌شود قهوه برای مدت زمان معینی تازه و سالم نگهداری شود.

علاوه بر متریال، بانکه یا ظرف قهوه در اشکال و طرح‌های متنوعی نیز طراحی و تولید می‌شود. بر این اساس شما می‌توانید با توجه به سلیقه یا دکوراسیون کافی بار، این محصول را در شکل و طرح مورد نظر خود انتخاب کنید.

مشخصات و ویژگی‌ها

توضیحات تکمیلی

رنگ

آبی, ُسفید, صورتی, طوسی, قهوه ای, کرمی, مشکی

محصولات مرتبط

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بانک قهوه طرح بشکه رنگی 800گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *