پشتیبانی 24 ساعته

09130900398

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

پاک اسکرین اصلی

معرفی کوتاه

  • سایز:51و58
  • تعدا لایه ها:5لایه
  • جنس:  استیل ضد زنگ
  • ضخامت : 1.7 میلی متر
  • دارای توری‌های بافته شده از آلیاژ استیل قوی است که در دمای بالا اکسید نمی‌شود
  • این محصول را می‌توان به تعداد بی‌نهایت استفاده کرد و بعد از هربار مصرف می‌توان آن را شستشو داده و دوباره استفاده کر
  • با استفاده از پاک اسکیرین، می‌توانید کیفیت استخراج قهوه اسپرسو خود را بهبود دهید و از عصاره‌گیری عالی آن بهره‌برداری کنید

۱۸۶.۰۰۰ تومان۱۹۹.۵۰۰ تومان

توضیحات و معرفی

پاک اسکرین اصلی سایز 58 و 51

پاک اسکرین یا همان اسپرسو اسکرین، به تدریج جلب توجه طرفداران اسپرسو و باریستا های حرفه ای را بیشتر کرده است که به دنبال تجربه‌ی بی‌نظیر اسپرسو هستند. این وسیله یک افزونه یا وسیله اختیاری است که برای علاقمندان به حاصل کارآمدی بیشتر در عصاره گیری اسپرسو طراحی شده است.

پاک اسکرین‌ها اغلب از جنس آلیاژ فلزی تهیه می‌شوند تا حتی در دماهای بالا نیز به راحتی اکسید نشوند. راندمان بالای عصاره گیری و کاهش ایجاد چنیلینگ از عمده موارد دلایل مصرف پاک اسکرین میباشد.

پاک اسکرین اصلی یا فیلتر پورتا فیلتر یک صفحه گرد شکل چند لایه از الیاژ فلز هست که همه لایه ها بصورت مشبک روی هم قرار گرفتن ، به شکلی که سوراخ ها با هم موازی نیستن . برای عبور آب از داخل سوراخ ها باید جهت های مختلفی رو تجربه کنه .

پاک اسکرین باعث جلوگیری از ضربات آب از شاور دستگاه میشود . سطح کیک قهوه آسیبی نمیبیند و چیلینگ (قسمتی از پودر  قهوه بیش از حد و قسمت دیگر کمتر از حد لازم عصاره گیری می­شود) اتفاق نمی افتد.

پاک اسکرین های کاغذی

پاک اسکرین های کاغذی که به عنوان اولین نوع پاک اسکرین ها مورد استفاده قرار گرفتند . عمر بسیار کمی داشتند و نهایتا شاید تا دو بار مورد استفاده بودند . همین امر باعث می شد افراد به صورت مداوم به دنبال تهیه پاک اسکرین های کاغذی باشند که از نظر اقتصادی به صرفه نبود و حتی موجب تولید زباله بیشتر و ایجاد اثرات مخرب برای محیط زیست می شد. به همین دلیل پاک اسکرین های فلزی جایگزین آنها شدند که به صرفه تر و مقاوم تر از نوع کاغذی می باشند. عمر پاک اسکرین های فلزی بیشتر از پاک اسکرین کاغذی می باشد. پاک اسکرین های فلزی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قابلیت استفاده در بلند مدت را دارند.

البته پاک اسکرین برای پرتافیلتر های سایز های 51 و 58 یا همان خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی ساخته شده است .

لازم به ذکر است این محصول برای مصرف دایمی میباشد . بعد از هر بار استفاده پاک اسکرین خود را بشورید و دوباره استفاده نماید.شما میتوانید پاک اسکرین اصلی سایز 58 و 51 را از فروشگاه زیپان سفارش دهید.

استفاده از پاک اسکرین برای تهیه اسپرسو به نیازهای شما بستگی دارد. اگر به کیفیت بالاتر و استخراج بهتر قهوه علاقه دارید، استفاده از این صفحه مفید است.

مشخصات و ویژگی‌ها

توضیحات تکمیلی

سایز گتر

51, 53, 58

محصولات مرتبط

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاک اسکرین اصلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *