پشتیبانی 24 ساعته

09130900398

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

فرچه شستشو دستگاه قهوه

معرفی کوتاه

  • جنس بدنه : پلاستیکی
  • وزن:   ۶۰ گرم
  • ساخت:   چین
  • کیفییت ساخت :عالی
  • مناسب برای مضارف خانگی و کافی شاپ ها و دستگاه های صنعتی

Original price was: ۱۳۵.۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۷.۰۰۰ تومان.

توضیحات و معرفی

برس تمیز کننده دستگاه اسپرسو ساز

فرچه شستشو دستگاه قهوه یا پرتافیلتر برای خالی کردن تفاله قهوه در زمان تهیه قهوه بسیار مهم است. اگر قسمت پرتافیلتر دستگاه قهوه ساز به درستی تمیز نشود، می تواند در طعم قهوه سرو شده تاثیرگذار باشد . باعث تغییر طعم قهوه شود که این مورد پسند مشتری نخواهد بود.

فرچه پرتافیلتر باید کیفیت مناسبی داشته و از الیاف مقاوم تهیه شده باشد؛ کیفیت بالای فرچه پرتافیلتر، تضمین کننده نظافت کامل و دقیق هد گروپ دستگاه اسپرسو ساز خواهد بود. این محصول در کنار تمپر، لولر و… از لوازم مورد نیاز باریستا محسوب می شود.

تمیز کردن دستگاه اسپرسو ساز یکی از مهمترین قسمت های بهداشت و نگهداری این دستگاه است. زیرا اگر دستگاه به درستی تمیز نشود، رسوبات قهوه و روغن ها می‌توانند به داخل دستگاه رفته و باعث کاهش کیفیت قهوه و حتی آسیب به دستگاه شوند. بنابراین، استفاده از تمیز کننده های مخصوص اسپرسو ساز بسیار حیاتی است. فرچه‌ها دارای مواد نرم کننده و برس‌های مناسب برای تمیز کردن قطعات دستگاه قهوه می‌باشند. با استفاده از فرچه شستشو، می‌توانید راحت‌تر و بهتر قطعات دستگاه اسپرسو را تمیز کنید.

فرچه شستشو برای پاک کردن رسوب قهوه در گوشه های هدگروپ دستگاه های اسپرسو ماشین مورد استفاده قرار میگیردشما میتوانید این فرچه کاربردی را از فروشگاه زیپان سفارش دهید

مشخصات و ویژگی‌ها

توضیحات تکمیلی

ابعاد 200 × 50 سانتیمتر

محصولات مرتبط

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فرچه شستشو دستگاه قهوه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *