پشتیبانی 24 ساعته

09130900398

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

سیلو قهوه استوانه ای

معرفی کوتاه

مشخصات سیلو قهوه:

جنس بدنه : شیشه – فلز با آبکاری استیل

نوع کالا : شیشه یدک

دارای درپوش و مخزن خروجی بروی شیشه

بدون دیوار کوب

دانه های رست شده قهوه در معرض نور و اکسیژن دستخوش تغییرات شیمیایی می شوند و عطر و طعم خود را از دست می دهند. لذا لازم است که برای نگهداری طولانی مدت آن به فکر راهی باشیم که دانه ها از مواجهه با این دو عامل محافظت شوند.

۴۶۸.۰۰۰ تومان۴۹۰.۰۰۰ تومان

توضیحات و معرفی

سیلو قهوه استوانه ای 5 کیلو ، 3 کیلو

سیلو قهوه استوانه ای یک ظرف شیشه ای برای حفظ عطر و بوی قهوه و همچنین قرار دادن قهوه در معرض دید مشتری بوده است . در نتیجه این وسیله به یکی از ابزار های کار آمد در مغازه ها تبدیل شده است.

سیلو قهوه با انواع قهوه ها پر شده و در معرض دید مشتریان قرار می گیرد . علاوه بر حفظ کیفیت قهوه باعث جلوگیری از ورود گرد و غبار داخل قهوه می شود .

از این سیلو ها در فروشگاه های قهوه،کارگاه های رست قهوه،کافی شاپ ها،فروشگاه های شکلات و فروشگاه های عرضه آجیل و خشکبار و … می توان استفاده کرد. سیلو قهوه شیشه ای در دو حجم 3 کیلویی و 5 کیلویی در فروشگاه زیپان موجود میباشد.

دانه های رست شده قهوه در معرض نور و اکسیژن دستخوش تغییرات شیمیایی می شوند و عطر و طعم خود را از دست می دهند. لذا لازم است که برای نگهداری طولانی مدت آن به فکر راهی باشیم که دانه ها از مواجهه با این دو عامل محافظت شوند.

تاریخچه سیلو :

در گذشته برای این کار از قوطی های آلومینیومی استفاده می شد . یا اینکه دانه ها را فریز کرده و در زمان مصرف به اندازه دلخواه از آن برداشته و یخ زدایی می کردند.
با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی شاهد ورود محفظه های نگهدارنده ای برای دانه های قهوه هستیم ، که در کنار زیبایی، کارایی بسیار مطلوبی نیز دارند. این محفظه ها که با نام سیلو قهوه شناخته می شوند، انواع مختلفی دارند. برخی از سیلوها به شکل استوانه طراحی می شوند و برخی دیگر از سطح مقطع مستطیلی شکلی برخوردار هستند.

فلز مورد استفاده در ساخت این محصول حتماً باید ضد زنگ باشد و جنس شیشه باید از ضخامت کافی برخوردار باشد.

انواع سیلو قهوه

انواع سیلو قهوه علاوه بر دارا بودن جنس های مختلف، شکل های ظاهری متفاوتی دارد و برای مکان های مختلف می توان شکل های ظاهری متفاوت آن را مورد استفاده قرار داد.

از انواع سیلو قهوه می توان به دیواری و رو میزی آن اشاره کرد. همچنین در ظاهر سیلوهای قهوه در حالت های مکعبی، مستطیلی و استوانه ای مشاهده می شوند.

لوازم سیلو قهوه

سیلو قهوه استوانه ای از یک شیر تخلیه و یک درب، مخزنی شیشه‌ای یا استیل تشکیل شده است.
سیلوها برای نگهداری و ذخیره دانه‌های قهوه یا خشکبار و… طراحی شده‌اند. معمولا کف سیلوها مسطح یا حالت قیف دارد. افراد با توجه به نیاز و مصرف خود سیلو مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری می‌نمایند.
سرعت جریان باید با اهرم خروجی که در انتهای سیلو قرار دارد، کنترل شود. بسیار مهم است که قطر دهانه خروجی باید با میزان مصرف شما متناسب باشد. ممکن است مورد چندان مهمی به نظر نیاید، ولی در زمان برداشت دانه‌ها از سیلو به اهمیت این موضوع پی خواهید برد.

برای خرید عمده و تک تماس بگیرید .

مشخصات و ویژگی‌ها

توضیحات تکمیلی

سیلو قهوه

,

محصولات مرتبط

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سیلو قهوه استوانه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *