پشتیبانی 24 ساعته

09130900398

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

قهوه گلد هند توبک

معرفی کوتاه

قهوه گلد توبک محصول کشور هند و جزء قهوه‌های فوری می‌باشد.

حلالیت بالا در آب، دارا بودن طعم بی‌نظیر، کافئین کم و از همه مهم‌تر قیمت مناسب از ویژگی‌های قهوه گلد هند توبک می‌باشد.

این قهوه دارای وزن و حجم کمی است و حمل‌ونقل آن سریع و آسان می‌باشد.

در قهوه‌های گلد مقدار کافئین کمتر می‌باشد و به همین دلیل استفاده از این قهوه برای افرادی که به کافئین زیاد حساسیت دارند؛ مناسب است.

۲۵۴.۰۰۰ تومان۹۸۲.۰۰۰ تومان

توضیحات و معرفی

قهوه گلد هند توبک

قهوه گلد هند توبک یکی از برندهایی است که در بازار ایران جایگاه نسبتاً خوبی کسب کرده است. این برند توسط بازرگانی‌ها و شرکت‌های مختلفی واردشده و در اختیار مشتریان و فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد..

قهوه یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار در جهان است. قهوه دارای انواع و برندهای مختلفی است. این محصول از دانه‌های درخت قهوه به دست می‌آید. قهوه توسط کشورهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود. بیشتر قهوه مصرفی ایران از طریق واردات تأمین می‌شود. واردات قهوه از کشورهای مختلفی مانند برزیل، اکوادور و هندوستان انجام می‌گیرد.

پودر قهوه کلاسیک و گلد

میوه درخت قهوه حاوی یک یا دو عدد دانه می‌باشد. از این دانه‌ها پودر قهوه تولید می‌شود. برای تولید قهوه از روش‌های مختلفی استفاده می‌گردد. به همین دلیل قهوه‌ها بنا بر نوع روش تولیدی به دو نوع کلاسیک و گلد تقسیم می‌شوند. تفاوت پودر قهوه کلاسیک و گلد در روش تهیه و زمان آماده شدن آن‌ها می‌باشد. در روش کلاسیک ابتدا دانه‌های قهوه حرارت داده‌شده و سپس خشک می‌شود. برای تهیه قهوه گلد از روش انجماد خشک استفاده می‌شود؛ بنابراین قهوه گلد سریع‌تر در آب حل‌شده و به قهوه فوری معروف هستند. میزان کافئین این دو قهوه نیز متفاوت است. در قهوه‌های گلد مقدار کافئین کمتر می‌باشد و به همین دلیل استفاده از این قهوه برای افرادی که به کافئین زیاد حساسیت دارند؛ مناسب است.

قهوه گلد

قهوه گلد هند توبک محصول کشور هند و جزء قهوه‌های فوری می‌باشد. حلالیت بالا در آب، دارا بودن طعم بی‌نظیر، کافئین کم و از همه مهم‌تر قیمت مناسب از ویژگی‌های قهوه گلد هند توبک می‌باشد. این قهوه در بسته‌بندی‌های ۲۵ کیلوگرمی توسط بازرگانی‌های مختلف وارد و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این قهوه دارای وزن و حجم کمی است و حمل‌ونقل آن سریع و آسان می‌باشد

مشخصات و ویژگی‌ها

توضیحات تکمیلی

وزن

, ,

محصولات مرتبط

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قهوه گلد هند توبک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *