پشتیبانی 24 ساعته

09130900398

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

قیمت و خرید عمده قهوه کلاسیک هند

معرفی کوتاه

مشخصات قهوه کلاسیک هند :

  • گونه:کلاسیک
  • کشور (خاستگاه):هند
  • میزان کافئین:زیاد
  • طعم ها: تند و تلخ
  • عطر: تند و تلخ
  • مناسب به عنوان نسکافه

۱۹۹.۰۰۰ تومان۷۸۲.۰۰۰ تومان

توضیحات و معرفی

قهوه کلاسیک هند

تاریخچه قهوه کلاسیک هند مربوط به قرون وسطی میشود که در آن زمان قهوه یک نوشیدنی محبوب و مورد علاقه در هند و جذاب برای مردم شناخته شده است.

قهوه برای قرن های زیادی بخش بسیار مهم و پر اهمیتی از فرهنگ هند بوده است ، که تاریخچه ای غنی دارد که از قرن هفدهم می آید. تلفیق لذت بخش از تکنیک های مختلف و خاص سنتی دم کرد در هند،طعم های معطر از ویژگی های قابل بیان از فرهنگ منحصر به فرد هند است.

قهوه کلاسیک هند از جمع آوری دانه های قهوه از باغ های کوچک و خانوادگی تهیه می شود.

تاریخچه و انواع قهوه هند

تپه های بابا بودان در کارناتاکا در واقع ریشه ی قهوه هندی است،جایی که یک قدیس صوفی اولین بوته های قهوه را در قرن هفدهم آورده است.امروزه ،هند در سطح جهان در  میان کشورهای تولید کننده قهوه قرار دارد که انواع متمایز آن دلیل مشهور بودن آن شده است.

 
 

 

 

تکنیک های دم کردن سنتی:

از موارد تاثیر گذار در شهرت ویژه ی قهوه کلاسیک هند ، تکنیک های دم آوری منحصر به فردش است که آن را خاص کرده است.

یکی از این روش های “قهوه فیلتر” یا “قهوه هند جنوبی” است ، که برای دم کردن جوشانده های قوی از فیلتر قهوه فولادی ضد زنگ یا برنج استفاده می کنند.

سپس آن را با شیر جوشانده و با شکر ترکیب می کنند تا قهوه یک طعم معطر و غنی را دارا باشد.

 
 

 

 

قیمت قهوه کلاسیک هند

روش های پایدار از سمت صنعت قهوه هند پذیرفته شده است که در پی آن روش های کشاورزی ارگانیک در بسیاری از مزارع رایج شده است.

از فواید این تعهد به پایداری این است که در هماهنگی با طبیعت،دانه های قهوه رشد می کنند که این موضوع به حفظ اکوسیستم کمک می کند.

اگر شخصی هستید که به دنبال تجربه ای منحصر به فرد از نوشیدن یک قهوه هستید،حتما قهوه کلاسیک هند را امتحان کنید. چون که عطر و طعم خاص و فریبنده ی این قهوه، عشق به قهوه و علاقه به تجربه های جدید و منحصر به فرد را برای افراد به ارمغان می آورد.همچنین قیمت قهوه کلاسیک هند با توجه به نوع و طعم و میزان آن متغیر است.

موزیک مناسب کافیشاپ:

ادویه های قهوه کلاسیک

یکی از خصوصیت های جالب قهوه کلاسیک هند وجود ادویه های معطر آن است . به گونه ای که با افزودن ادویه هایی مانند: هل،دارچین و میخک طعم ها را زیاد تر و خاص تر می کنند . که باعث می شود هر فرد با نوشیدن این قهوه لحظه ی خاص و لذت بخشی را تجربه کند.

طعم های منطقه ای

از جمله موارد موثر در ایجاد تغییرات منطقه ای در تغییرات طعم قهوه ها،جغرافیای متنوع و میراث فرهنگی هند هستند. برای مثال در کرالا قهوه معمولا با مقداری شیر نارگیل سرو می شود. در صورتی که همین قهوه در تامیل نادو با لایه ای کف در بالای آن سرو می شود ، که به آن “قهوه درجه کومباکونام” می گویند.

با توجه به این موضوع هر منطقه ای با اضافه کردن چیزی که خودش دوست دارد قهوه هندی را به یک تجربه ی واقعا فریبنده تبدیل می کند.

 
 

 

 

طعم قهوه کلاسیک:

علاوه بر همه ی این ها قهوه کلاسیک هند دارای طعم و عطر های متمایز از قهوه های دیگر است .

که این موضوع از مهارت کشاورزان هند برمی آید.

عطر بی نظیر و خاص و دلپذیر و جذاب این نوع از قهوه به علت ترکیبی است که از اسانس های طبیعی از میوه های استوایی و کاکائو بر گرفته می شود.

همچنین طعم آن ترکیب تلخ و شیرین به طور همزمان است که تجربه ای خاص را برای ذائقه های مختلف رقم می زند.

 
 

 

 

طعم-قهوه-کلاسیک

مشخصات و ویژگی‌ها

توضیحات تکمیلی

وزن

, ,

محصولات مرتبط

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قیمت و خرید عمده قهوه کلاسیک هند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *