پشتیبانی 24 ساعته

09130900398

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

پیچر استیل هولوگرامی مدرج 350ml

معرفی کوتاه

جنس :  استیل ضدزنگ مدرج

وزن : 145 گرم

ارتفاع : 9 سانت قطر دهانه بالایی : 7 سانت

رنگ هولوگرامی

حجم : 350 میل

۲۳۵.۰۰۰ تومان

توضیحات و معرفی

پیچر استیل

پیچر استیل ۳۵۰ میلی‌لیتری یکی از لوازم جانبی مورد نیاز برای هر باریستای حرفه‌ای است. این پیچر به ظرف مخصوص تهیه کف شیر گفته می‌شود که برای استفاده در زیر نازل بخار اسپرسو سازها تعبیه شده است. این وسیله ابزاری برای فوم گیری شیر و طراحی لاته آرت روی قهوه استفاده می‌شود.

جنس آن از استیل ضد زنگ ساخته شده و برای گرم کردن شیر نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. ویژگی منحصر به فردی که این پیچر دارد، طراحی دسته‌ی آن است که بصورت ارگونومیک تعبیه شده است و آن را برای تهیه‌ی لاته آرت بسیار مناسب ساخته است.

پیچر (Pitcher) یک ظرف دسته‌دار برای نگه‌داری مایعات است که پیچر‌های امروزی شبیه به پارچ هستند اما با ابعاد کوچک‌تر. امروزه انواع متفاوتی از این ظروف در بازار موجود است و هر کدام ویژگی‌هایی از جهت وزن، اندازه، ظرفیت، جنس، طراحی و… دارند.

اگر از پیچر برای زدن آرت روی قهوه استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که نحوه دست‌گرفتن از پیچر بسیار مهم است. همچنین، برای تمیز کردن پیچر، از سیم ظرفشویی استفاده نکنید و به جای آن از حوله نخی استفاده کنید.

برای انتخاب بهترین نوع پیچر، می‌توانید به ویژگی‌های زیر توجه کنید:

– شکل و اندازه: پیچر‌ها در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند. حجم آنها را براساس تعداد فنجان قهوه‌ای که می‌خواهید هر بار تهیه کنید، انتخاب کنید.
– جنس و کیفیت: پیچر‌ها از جنس‌های مختلفی مانند استیل ضد زنگ ساخته می‌شوند. داشتن فضای کافی در مخزن باعث می‌شود میکروفوم‌های یکنواختی تشکیل شود.
– دهانه: دهانه پهن پیچر باعث می‌شود شیر بهتر جوشیده و با کیفیت بهتری فوم گیری شود.
– دستگیره: دستگیره پیچر نیز می‌تواند تأثیر زیادی در کیفیت فوم گیری داشته باشد.

نمونه استفاده از پیچر استیل :

1. تهیه کف شیر: پیچر استیل برای تهیه کف شیر (مثل لاته، کاپوچینو و موکا) استفاده می‌شود. ابتدا شیر را در داخل پیچر ریخته و سپس زیر نازل بخار اسپرسو ساز قرار دهید. با باز کردن نازل بخار، شیر را گرم کنید تا کف شیر تهیه شود.

2. تهیه لاته آرت: اگر می‌خواهید روی قهوه‌ی خود آرت کنید، پیچر استیل را با دقت در دست بگیرید. با حرکت دست به آرت مورد نظر بروید. توجه داشته باشید که نحوه دست‌گرفتن از پیچر بسیار مهم است.

3. تمیز کردن پیچر: برای تمیز کردن پیچر، از سیم ظرفشویی استفاده نکنید. به جای آن از حوله نخی استفاده کنید تا پیچر را تمیز کنید.

پیچر استیل‌ها از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند و برای تهیه کف شیر و لاته آرت استفاده می‌شوند.

با این انواع پیچر استیل، می‌توانید بهترین نتیجه را در تهیه‌ی قهوه‌های مختلف بدست آورید.

چند نمونه پیچر مختلف را برایتان می‌آورم:

1. پیچر استیل مدرج (Stainless Steel Pitcher): این پیچر‌ها از جنس استیل ضد زنگ ساخته می‌شوند و معمولاً دارای دهانه پهن هستند. آنها مناسب برای فوم گیری شیر قهوه و طراحی لاته آرت هستند.

2. پیچر موتا (Motta Pitcher): پیچر‌های موتا نیز از جنس استیل ساخته می‌شوند و دارای دستگیره‌های ارگونومیک هستند. طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا از ویژگی‌های آنهاست.

3. پیچر دور سیلیکونی (Silicone Handle Pitcher): این پیچر‌ها دارای دستگیره‌های سیلیکونی هستند که دست‌های شما را در حین ریختن شیر حفظ می‌کنند. مناسب برای استفاده در خانه یا کافه‌ها هستند.

4. پیچر دم باریک (Narrow Spout Pitcher): این پیچر‌ها دارای دهانه باریک‌تری هستند که به شما امکان می‌دهد شیر را با دقت بیشتری ریخته و لاته‌های آرتی را طراحی کنید.

5. پیچر شیشه‌ای (Glass Pitcher): اگر دوست دارید شیر را به صورت شفاف مشاهده کنید، پیچر‌های شیشه‌ای را انتخاب کنید. این پیچر‌ها معمولاً برای سرو قهوه‌ی سرد یا دم‌نوش‌ها نیز مناسب هستند.

برای استفاده از پیچر به موارد زیر توجه کنید:

1. انتخاب پیچر مناسب: پیچر استیل بهترین گزینه است. از پیچری که از استیل با کیفیت ساخته شده باشد استفاده کنید. این پیچر دمای شیر را هنگام بخاردهی ثابت نگه می‌دارد¹پ.

2. دست‌گرفتن از پیچر:
– دست‌گرفتن از پیچر بسیار مهم است. دست‌تان را به طور ارگونومیک در دسته پیچر قرار دهید.
– دست‌گرفتن از پیچر باعث کنترل بهتری بر روی دمای پیچر و شیر می‌شود.
– موقع طرح زدن نیز دقت کنید که چقدر کنترل نیاز دارید.

مشخصات و ویژگی‌ها

توضیحات تکمیلی

محصولات مرتبط

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پیچر استیل هولوگرامی مدرج 350ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *