پشتیبانی 24 ساعته

09130900398

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

نیدل میله ای چوبی

معرفی کوتاه

  • جنس سوزن : فلزی میله ای
  • مدل نیدل : میله ای چوبی
  • 7 سوزن
  • ارتفاع : 12 سانت
  • وزن : 19 گرم
  • بستر سازی بهتر
  • عدم تجمع پودر قهوه
  • توزیع مناسب قهوه
  • قهوه اسپرسوی بهتر و با کیفیت تر

۹۵.۰۰۰ تومان

توضیحات و معرفی

نیدل میله ای چوبی

نیدل‌ چوبی  برای مخلوط کردن پودر قهوه درون پورتافیلترهای قهوه استفاده می‌شوند. طراحی آن‌ها به صورت مخروطی بوده و از دسته ای با جنس چوب و سوزن های میله ای ساخته شده‌اند. این نیدل‌ها به وسیلهٔ حرکت‌های چرخشی یا آهسته به‌وسیلهٔ دست، قهوه را به‌طور یکنواخت مخلوط می‌کنند تا قهوه‌ی خوشمزه و خوش‌عطری تهیه شود.

نیدل ( needle ) باعث تجمع قهوه در پورتا فیلتر و ساختلار سازی پودر قهوه در پورتا فیلتر به صورت یکنواخت است.

این وسیله با ایجاد سوراخ هایی در پودر قهوه در پرتا فیلتر باعث میشود اب از روی قهوه به صورت یکنواخت عبور کند . آب راحت تر به تمام قسمت های قهوه برسد .

در واقع نیدل از لوازم جانبی قهوه اسپرسو است که اندازه کوچکی دارد، به ذرات قهوه آسیاب شده در ظرف پرتافیلر کمک می کند به طور مساوی خود را پخش کنند. این وسیله دارای یک یا چند سوزن ظریف است که می توانند قهوه آسیاب شده را در بسکت پرتافیلر چنگ بزنند؛ همچنین کاربرد نیدل قهوه قبل از استفاده از تمپر قهوه است .

ابزاری ساده برای تهیه قهوه است. از نیدل قهوه به منظور یک دست کردن سطح قهوه در پرتافیلتر دستگاه قهوه ساز استفاده می شود. با کمک این وسیله و به کاربردن تکنیک بسیار راحت می توان به خوبی عصاره گیری از ذرات قهوه را انجام داد.

نیدل چوبی قهوه
نیدل میله ای چوبی

وقتی قهوه ی پودر شده را درون بسکت اسپرسو ساز خود میریزیم ، چه از پیش آسیاب شده باشد و چه همان لحظه آسیاب کنیم، در بسیاری از مواقع در قسمت هایی از بسکت قهوه، انباشتگی یا به هم چسبیدگی بیشتر و در قسمتی کمتر خواهیم داشت. این انباشت و چسبیدگی پیش از فشرده سازی با تمپر، امکان ایجاد چنلینگ و خلل در عصاره گیری را زیاد میکند

برای حل این مشکل از 2 ابزار استفاده میکنیم :

1- نیدل (سوزن) قهوه ، که در عمق پرتافیلتر سابه ی قهوه را پخش کرده و در تمامی بخش های بسکت پرتافیلتر یکسان توزیع میکند و قسمت های به هم چسبیده را از هم جدا میکند.

2-لولر که پودر قهوه را در سطح بسکت یکدست و اندکی تراکم می بخشد و مقدمه فشرده سازی و تمپ را آماده میکند و پس از آن بستر قهوه شما به طور کامل آماده ی تمپ و فشرده سازی است.

با توجه به توضیحات بالا روشن شد که نیاز به نیدل کردن بستر قهوه ارتباطی به لول کردن ندارد و تا چه میزان میتواند به عصاره گیری صحیح و مطلوب ما کمک کند.

این محصول که با 7 سوزن استیل که در انتهای آن طراحی شده و موجب بیشتر شدن دایره ی حرکتی نیدل در حرکت دادن سابه قهوه میشود.

روش استفاده از آن نیز به این شکل است که پس از فرو بردن بازو های نیدل به درون قهوه پر شده در بسکت ، چند بار به صورت ساعت گرد و چند بار به صورت پاد ساعت گرد در تمامی بخش های بسکت چرخانده و اجازه میدهیم که قهوه ما به یکدست ترین حالت ممکن در پخش شدن برسد و به محض رسیدن به این مرحله کار ما با این وسیله تمام و نوبت لول سازی و تمپ و سپس عصاره گیری می‌رسد.

مشخصات و ویژگی‌ها

توضیحات تکمیلی

محصولات مرتبط

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نیدل میله ای چوبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *