پشتیبانی 24 ساعته

09130900398

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

همزن شارژی قهوه

معرفی کوتاه

همزن و کف شیرساز برقی و شارژی

با طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک

دارای یک سری فلزی و یک کابل شارژ

بدنه پلاستیک با کیفیت بالا

دارای کاور برای قسمت سری همزن

قابل استفاده در انواع ظروف

مناسب برای هم زدن زدن انواع نوشیدنی و درست کردن کف یا فوم

استفاده راحت و تمیزکاری آسان

عملکرد پرقدرت و دقیق با صدای بسیار کم

۵۹۷.۰۰۰ تومان

توضیحات و معرفی

همزن شارژی قهوه

همزن شارژی قهوه یک وسیله کاربردی و ضروری است که می توان با آن انواع نوشیدنی های بر پایه قهوه و شیر را با کف و فوم دلخواه تهیه کرد. این همزن با استفاده از باتری لیتیومی شارژی کار می کند و می توان آن را به راحتی با کابل مخصوص به پریز برق متصل کرد، و هم به صورت برقی و هم شارژی استفاده نمود. همزن شارژی دارای سری جداشونده است که قابل تعویض و شستشو هستند. همزن فومر هم برای مخلوط کردن مایعات و هم برای کف سازی در

همزن شارژی قهوه

شیر مناسب است.

حالت مجوف سری دستگاه با درگیر کردن مواد درون سیم های خود، سبب می شود تا فرایند کف کردن و اختلاط سریع تر و راحت انجام شود.

همزن شارژی قهوه دارای سر چرخشی است که با سرعت زیاد چرخیده و به دلیل داشتن فنرهای مارپیچ باعث ایجاد کف در نوشیدنی می شود. یکی از مزیت های فنی این محصول کم مصرف بودن آن است.آرمیچری که به عنوان موتور اصلی این محصول در نظر گرفته شده دارای دور بسیار زیاد و مصرف کم است.

قابلیت های همزن شارژی

این دستگاه قابلیت های زیادی دارد که میتوانید برای میکس کردن تخم مرغ، قهوه، هات چاکلت و شیک پروتوئین و … از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این قبیل همزن ها این است که در دمای جوش هم قابل استفاده است . به صورتی که اگر در مایعات داغ و حتی در حد جوش از آن استفاده کنید هیچ مشکلی برای آن پیش نمی آید.

همزن شارژی کوچک و بسیار سبک ساخته شده است با این وجود سرعت بسیار بالا و قدرت زیادی دارد و همچنین جابجایی آن بسیار آسان است و امکان استفاده از آن در مکان های مختلف از جمله منزل و کافی شاپ ها و محل های کار وجود دارد و یا توجه به کیفیت بالای این محصول و ساخت فوق العاده و طراحی بسیار عالی این محصول طول عمر بسیار بالا دارد و می توان از آن مدت ها استفاده کرد. همچنین ، این همزن بسیار سبک طراحی شده است

جهت کف کردن بهتر نوشیدنی هایی مانند قهوه ، نسکافه و کاپوچینو، سَری مدور این همزن را در حالت مماس با سطح مایع نوشیدنی قرار دهید تا ایجاد کف به صورت مناسب صورت پذیرد.

مشخصات و ویژگی‌ها

توضیحات تکمیلی

محصولات مرتبط

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “همزن شارژی قهوه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *