پشتیبانی 24 ساعته

09130900398

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

نانو پرسو (Nanopresso)

معرفی کوتاه

  • وزن دستگاه : 380 گرم
  • حداکثر فشار: 18بار
  • ظرفیت مخزن : 10 گرم
  • رنگ : مشکی ، قرمز ، زرد ، آبی روشن ، سبز تیره
  • دارای کاور یا جلد محافظ که میتوانید از آن در برابر آسیب دیدن دستگاه محافظت کنید .
  • برند تریم

 

در بالا تر هم گفته شد که، نانوپرسو دستگاهی برای دم کردن یا به اصطلاح عصاره گیری قهوه است که حمل کردن آن با خود بسیار ساده و راحت است اما مزایا و ویژگی آن بسیار جالب است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  • حمل آسان و راحت‌: به خاطر ابعاد کوچکی که دارد به راحتی قابل حمل است و این به این معناست که شما می‌توانید در هر جایی که هستید برای مثال در محل کار، کمپ، در مسافرت و… به سرعت یک شات قهوه درست کنید و میل کنید.
  • سبک بودن و استحکام بالا‌: به خاطر جنس خاص پلاستیک و مواد به کار رفته در ساخت نانوپرسو ها، آن ها هم سبک هستند هم از استحکام بالایی برخوردارند.
  • رعایت ارگونومیک در ساخت‌: نانوپرسو به راحتی در دست جای می‌گیرد و کار کردن با آن فشاری به دست شما وارد نمی‌کند و کار کردن با آن بسیار راحت است.
  • داشتن هزینه بسیار پایین تر‌: نسبت به دستگاه های برقی قهوه ساز این دستگاه ها ارزان قیمت تر هستند و همچنین شما می‌توانید با حمل آسان این دستگاه هر جایی از آن استفاده کنید.
  • نیاز نداشتن به برق و باتری: این ویژگی که به محبوبیت این دستگاه می‌افزاید باعث می‌شود شما در هرجا و در سریع ترین زمان ممکن بتوانید قهوه درست کنید و محدودیتی زمانی برای کار با دستگاه نداشته باشید

۱.۴۷۰.۰۰۰ تومان

توضیحات و معرفی

نانوپرسو دستگاه قهوه ساز مسافرتی

نانوپرسو یا نانو اسپرسو یکی از محصولاتی است که امروزه مورد توجه طبیعت گردان و طرفداران قهوه قرار گرفته است .

یکی از خلاقانه ترین و نوآورانه ترین دستگاه های اسپرسو قابل حمل است. نانوپرسو سبک قهوه اسپرسو ساز های قابل حمل را دوباره تعریف کرده و استاندارد های جدیدی معین کرده است. به طرز باور نکردنی ای زیبا و برازنده، هر قسمتش به همان اندازه که قدرتمند به نظر میرسد در واقعیت نیز قدرتمند است.

نانوپرسو (Nanopresso) چیست؟

دستگاهی است که بدون نیاز به باتری و تنها با کمک پمپ دستی هجده بار (18 bar) فشار می‌آورد، تا آب جوش را از قهوه عبور دهد و قهوه درست کند. این دستگاه از ورژن قبلی خود که دستگاه مینی پرسو بود سریع تر عمل می‌کند و قابل حمل است. زیرا ابعاد آن مانند یک لیوان یا ماگ بوده و بدنه آن از پلاستیک ساخته شده که همین عامل باعث راحتی در حمل این وسیله شده است.

همچنین شما با برسی قهوه ساز نانوپرسو یا نانو اسپرسو می‌بینید که کلمه نانو در اسم این دستگاه به کار رفته که در اصل به معنای کوچک تر بودن و سریع تر بودن این دستگاه نسبت به دستگاه قبلی است.

آنها قبل از تولید نانوپرسو دستگاهی به نام ميني پرسو اختراع کرده بودند که کارایی آن مانند نانو پرسو بود. در اصل نانو پرسو ورژن پیشرفته مینی پرسو است.

طراحی متفاوت نانو پرسو

سازندگان این محصول برای خاص تر شدن و معمولی نبودن این دستگاه، لوازم جانبی برای قهوه ساز نانوپرسو طراحی کردند.

لوازمی‌ مانند باریستا کیت که مانند لیوانی استوانه ای شکل است که مستقیم به نانوپرسو وصل می‌شود. شما میتوانید لانگ شات یا دابل شات را در آن ریخته و میل کنید.

نانو پرسو همراه وسایل جانبی خود برای افرادی که قهوه دوست هستند محبوبیت زیادی دارد. چون با همراه داشتن نانو پرسو تنها چیزی که برای داشتن یک شات قهوه نیاز دارید آب جوش و دانه قهوه یا قهوه آسیاب شده است.

مشخصات و ویژگی‌ها

توضیحات تکمیلی

رنگ

آبی, زرد, سبز, قرمز, مشکی

محصولات مرتبط

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نانو پرسو (Nanopresso)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *